Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΕΛΜΕ Ρεθύμνου: ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ.

ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ
Οι παρελάσεις της 25ης Μαρτίου αποτέλεσαν φέτος αφορμή για να εκφραστεί η λαϊκή αγανάκτηση απέναντι στην κυβέρνηση του Μνημονίου. Σε δεκάδες πόλεις σε όλη την Ελλάδα, οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης αποδοκιμάστηκαν από μαθητές, γονείς και εργαζόμενους για την πολιτική τους που διαλύει την δημόσια παιδεία και την υγεία, τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα καθώς και για την εμπλοκή της χώρας μας στην επέμβαση των συνήθων «προστατών» στη Λιβύη.

Στην εποχή του Μνημονίου, τα δημοκρατικά κεκτημένα της ελευθερίας έκφρασης γνώμης και διαμαρτυρίας – όπως και το ίδιο το σύνταγμα- έχουν γίνει κενό γράμμα. Το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση και τα στελέχη της είναι να καταπνίγεται κάθε φωνή διαμαρτυρίας και αντίστασης. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, μια ομάδα των συμπολιτών μας που επιχείρησε να διαμαρτυρηθεί απέναντι από την εξέδρα των επισήμων, δέχτηκε εντελώς απρόκλητα άγρια επίθεση από τις δυνάμεις της Αστυνομίας.

Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου καταγγέλλει την πρωτοφανή αντιδημοκρατική συμπεριφορά της αστυνομίας που, προκειμένου να «προστατέψουν» τον πολιτικό τους προϊστάμενο και βουλευτή Ρεθύμνου Μ. Όθωνα από τις αποδοκιμασίες των πολιτών, έφτασε στο σημείο να ξυλοκοπήσει και να περάσει χειροπέδες σε δύο από τους διαδηλωτές. Καταγγέλλουμε τον ξυλοδαρμό και την προσαγωγή συναδέλφου μας που το μόνο του «έγκλημα» ήταν η φωτογράφηση των γεγονότων.


Πάνω απ’ όλα καταγγέλλουμε την πρωτοφανή αντιδημοκρατική εκτροπή της κυβέρνησης η οποία συνοψίζεται στις προκλητικές δηλώσεις του Μ. Όθωνα περί «ασήμαντης ομάδας πολιτών». Η εξουσία πάντα θα βλέπει τον λαό ασήμαντο, μέχρι να σηκώσει το ανάστημά του. Αυτό φοβούνται, και αυτό ακριβώς προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποφύγουν.

Από την πλευρά μας, όλοι εμείς οι «ασήμαντοι πολίτες» δεν έχουμε άλλο δρόμο από το να εξακολουθήσουμε να αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά μας ενάντια στην πολιτική του μνημονίου, κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην απεργία της Τετάρτης 30 Μαρτίου ενάντια:

* στις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων
* στις περικοπές των δαπανών για την παιδεία
* στο μισθολόγιο των νέων περικοπών
* στη διάλυση του ΟΠΑΔ



Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΗΡΥΞΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΔΙΩΓΜΟ

* ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
* ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, 5% ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΡΑ

* ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ, 1.400 € ΣΤΟ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟ
* ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΟΠΑΔ, ΔΩΡΕΑΝ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
* ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – Ε.Ε. – ΔΝΤ

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ 30/3/2011
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο ΡΕΘΥΜΝΟ την Τετάρτη 30 Μάρτη, ώρα 11πμ.
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΑΔ
(Δημοκρατίας 10)

Δεν υπάρχουν σχόλια: