ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ
Οι παρελάσεις της 25ης Μαρτίου αποτέλεσαν φέτος αφορμή για να εκφραστεί η λαϊκή αγανάκτηση απέναντι στην κυβέρνηση του Μνημονίου. Σε δεκάδες πόλεις σε όλη την Ελλάδα, οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης αποδοκιμάστηκαν από μαθητές, γονείς και εργαζόμενους για την πολιτική τους που διαλύει την δημόσια παιδεία και την υγεία, τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα καθώς και για την εμπλοκή της χώρας μας στην επέμβαση των συνήθων «προστατών» στη Λιβύη.
Στην εποχή του Μνημονίου, τα δημοκρατικά κεκτημένα της ελευθερίας έκφρασης γνώμης και διαμαρτυρίας – όπως και το ίδιο το σύνταγμα- έχουν γίνει κενό γράμμα. Το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση και τα στελέχη της είναι να καταπνίγεται κάθε φωνή διαμαρτυρίας και αντίστασης. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, μια ομάδα των συμπολιτών μας που επιχείρησε να διαμαρτυρηθεί απέναντι από την εξέδρα των επισήμων, δέχτηκε εντελώς απρόκλητα άγρια επίθεση από τις δυνάμεις της Αστυνομίας.
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου καταγγέλλει την πρωτοφανή αντιδημοκρατική συμπεριφορά της αστυνομίας που, προκειμένου να «προστατέψουν» τον πολιτικό τους προϊστάμενο και βουλευτή Ρεθύμνου Μ. Όθωνα από τις αποδοκιμασίες των πολιτών, έφτασε στο σημείο να ξυλοκοπήσει και να περάσει χειροπέδες σε δύο από τους διαδηλωτές. Καταγγέλλουμε τον ξυλοδαρμό και την προσαγωγή συναδέλφου μας που το μόνο του «έγκλημα» ήταν η φωτογράφηση των γεγονότων.
Πάνω απ’ όλα καταγγέλλουμε την πρωτοφανή αντιδημοκρατική εκτροπή της κυβέρνησης η οποία συνοψίζεται στις προκλητικές δηλώσεις του Μ. Όθωνα περί «ασήμαντης ομάδας πολιτών». Η εξουσία πάντα θα βλέπει τον λαό ασήμαντο, μέχρι να σηκώσει το ανάστημά του. Αυτό φοβούνται, και αυτό ακριβώς προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποφύγουν.
Από την πλευρά μας, όλοι εμείς οι «ασήμαντοι πολίτες» δεν έχουμε άλλο δρόμο από το να εξακολουθήσουμε να αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά μας ενάντια στην πολιτική του μνημονίου, κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην απεργία της Τετάρτης 30 Μαρτίου ενάντια:
* στις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων
* στις περικοπές των δαπανών για την παιδεία
* στο μισθολόγιο των νέων περικοπών
* στη διάλυση του ΟΠΑΔ
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΗΡΥΞΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΔΙΩΓΜΟ
* ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
* ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, 5% ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΡΑ
* ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ, 1.400 € ΣΤΟ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟ
* ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΟΠΑΔ, ΔΩΡΕΑΝ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
* ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – Ε.Ε. – ΔΝΤ
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ 30/3/2011
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο ΡΕΘΥΜΝΟ την Τετάρτη 30 Μάρτη, ώρα 11πμ.
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΑΔ
(Δημοκρατίας 10)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ...
οι πολίτες αυθόρμητα σε όλη την Ελλάδα, από την Θεσσαλονίκη μέχρι το Ηράκλειο, από την Σύρο μέχρι τον Πειραιά και τον Κορυδαλλό, ζητούν να σταματήσει η εξόντωση της κοινωνίας και ο ΣΥΡΙΖΑ κρύβεται πίσω από όλα αυτά. Και γιαυτό φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ.
ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Η "ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ" είναι μια Αυτόνομη - Αυτοτελής - Ανεξάρτητη - Σύγχρονη - Ριζοσπαστική - Δημοκρατική - Ενωτική - Ενιαία και Ταξική Συνδικαλιστική συσπείρωση κινήσεων και συνδικαλιστών, που λειτουργεί και δρα σε όλα τα επίπεδα του συνδικαλιστικού κινήματος των εργαζομένων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα............
Τα ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ για τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ή ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ όπως τα ισοπέδωσε η Πράσινη Ανάπτυξη.
Κοινοποίηση μισθολογικών διατάξεων εδώ
Όρια συνταξιοδότησης ασφαλισμένων ΙΚΑ εδώ
Όρια συνταξιοδότησης ασφαλισμένων πρώην ειδικών ταμείων εδώ
Οι νέες μισθολογικές και συνταξιοδοτικές
διατάξεις για το Δημόσιο Τομέα εδώ
Το νέο ασφαλιστικό είναι εδώ 20+1 εγκύκλιοι
Το ασφαλιστικό Δημοσίου είναι εδώ
Γιάννη Δούκα: Το ασφαλιστικό και εργασιακό περιβάλλον μετά την ψήφιση του νόμου εδώ
Παραθέτουμε το απαράδεκτο μνημόνιο Ελλάδας-Ε.Ε.-ΕΚΤ-ΔΝΤ εδώ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ''ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΟ'' εδώ
Το πολυνομοσχέδιο εδώ
Δημόσιο: Τι προβλέπεται για το συνταξιοδοτικό εδώ
Απολαύστε το ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ 3 (όχι το τελευταίο αν μείνει η εσ. Τρόικα) εδώ
Αιτιολογική Έκθεση ΣΝ ΥΠ Οικονομικών- Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 εδώ
Όρια συνταξιοδότησης ασφαλισμένων ΙΚΑ εδώ
Όρια συνταξιοδότησης ασφαλισμένων πρώην ειδικών ταμείων εδώ
Οι νέες μισθολογικές και συνταξιοδοτικές
διατάξεις για το Δημόσιο Τομέα εδώ
Το νέο ασφαλιστικό είναι εδώ 20+1 εγκύκλιοι
Το ασφαλιστικό Δημοσίου είναι εδώ
Γιάννη Δούκα: Το ασφαλιστικό και εργασιακό περιβάλλον μετά την ψήφιση του νόμου εδώ
Παραθέτουμε το απαράδεκτο μνημόνιο Ελλάδας-Ε.Ε.-ΕΚΤ-ΔΝΤ εδώ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ''ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΟ'' εδώ
Το πολυνομοσχέδιο εδώ
Δημόσιο: Τι προβλέπεται για το συνταξιοδοτικό εδώ
Απολαύστε το ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ 3 (όχι το τελευταίο αν μείνει η εσ. Τρόικα) εδώ
Αιτιολογική Έκθεση ΣΝ ΥΠ Οικονομικών- Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 εδώ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ
Εδώ θα βρίσκεται Δραστηρίοτητες για το Ρέθυμνο και όχι μόνο.
ΟΧΙ στην τρόικα
ΟΧΙ στα μνημόνια
ΟΧΙ στο μαύρο πακέτο των 14 δις
ΟΧΙ στο νέο φασισμό
ΟΧΙ στη συγκυβέρνηση
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου καλεί την Κυριακή 28 Οκτωβρίου στις 11:00 πμ έξω από την Τράπεζα Κύπρου στο Κολωνάκι για κινητοποίηση εν όψει της παρέλασης. Να είμαστε όλοι εκεί να φωνάξουμε τα δικά μας νέα ΟΧΙ στα μέτρα, τα μνημόνια και τις τρόικες!!
Υ.Γ: Προσοχή στην αλλαγή της ώρας
Κάθε γυναίκα ηλικίας 25 έως 65 ετών μπορεί να κάνει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τεστ παπ, εύκολα και γρήγορα με ένα τηλεφώνημα στο 28310 2 6 0 7 0
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα του Υπουργείου Υγείας που υλοποιείται στο Δήμο μας και στα Κέντρα Υγείας του Νομού μας.
Ραντεβού κλίνονται καθημερινά, όλες τις εργάσιμες μέρες από 9.00-1.00 στο παραπάνω τηλέφωνο. Τη λήψη των τεστ κάνει η κ. Ρωμανίδου, μαία από το Κέντρο Υγείας Σπηλίου, στο χώρο του Ιατρείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κάθε Τρίτη και Τετάρτη.
Δυστυχώς αυτό το πρόγραμμα αφορά μόνο ασφαλισμένες γυναίκες.
Πληροφορίες στο:2831026070
Ώρες λειτουργίας του Ιατρείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ρεθύμνου
1. Δευτέρα 18:00-20:00 γίνεται το Παθολογικό Ιατρείο και λειτουργεί ταυτόχρονα Φαρμακείο.
2. Τρίτη 10:30-12:30 το πρωί γίνεται Γυναικολογικό Ιατρείο
3. Τετάρτη 18:00-20:00 γίνεται το Παιδιατρικό Ιατρείο.
4. Τετάρτη 17:30-20:00 γίνεται Οδοντιατρικό Ιατρείο.
Πληροφορίες στο τηλέφωνο 2831042120 (ώρες λειτουργίας του Ιατρείου)
ΙΑΤΡΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ: Καστρινογιαννάκη 12, Παλιά Πόλη Ρεθύμνου
ΟΧΙ στην τρόικα
ΟΧΙ στα μνημόνια
ΟΧΙ στο μαύρο πακέτο των 14 δις
ΟΧΙ στο νέο φασισμό
ΟΧΙ στη συγκυβέρνηση
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου καλεί την Κυριακή 28 Οκτωβρίου στις 11:00 πμ έξω από την Τράπεζα Κύπρου στο Κολωνάκι για κινητοποίηση εν όψει της παρέλασης. Να είμαστε όλοι εκεί να φωνάξουμε τα δικά μας νέα ΟΧΙ στα μέτρα, τα μνημόνια και τις τρόικες!!
Υ.Γ: Προσοχή στην αλλαγή της ώρας
Κάθε γυναίκα ηλικίας 25 έως 65 ετών μπορεί να κάνει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τεστ παπ, εύκολα και γρήγορα με ένα τηλεφώνημα στο 28310 2 6 0 7 0
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα του Υπουργείου Υγείας που υλοποιείται στο Δήμο μας και στα Κέντρα Υγείας του Νομού μας.
Ραντεβού κλίνονται καθημερινά, όλες τις εργάσιμες μέρες από 9.00-1.00 στο παραπάνω τηλέφωνο. Τη λήψη των τεστ κάνει η κ. Ρωμανίδου, μαία από το Κέντρο Υγείας Σπηλίου, στο χώρο του Ιατρείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κάθε Τρίτη και Τετάρτη.
Δυστυχώς αυτό το πρόγραμμα αφορά μόνο ασφαλισμένες γυναίκες.
Πληροφορίες στο:2831026070
Ώρες λειτουργίας του Ιατρείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ρεθύμνου
1. Δευτέρα 18:00-20:00 γίνεται το Παθολογικό Ιατρείο και λειτουργεί ταυτόχρονα Φαρμακείο.
2. Τρίτη 10:30-12:30 το πρωί γίνεται Γυναικολογικό Ιατρείο
3. Τετάρτη 18:00-20:00 γίνεται το Παιδιατρικό Ιατρείο.
4. Τετάρτη 17:30-20:00 γίνεται Οδοντιατρικό Ιατρείο.
Πληροφορίες στο τηλέφωνο 2831042120 (ώρες λειτουργίας του Ιατρείου)
ΙΑΤΡΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ: Καστρινογιαννάκη 12, Παλιά Πόλη Ρεθύμνου
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.
ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ.
VENEZUELA
(République Bolivarienne du Venezuela)
Ambassade de la République Bolivarienne du Venezuela
Chancellerie:
19, rue Marathonodromon - 154 52 P. Psychico
Tél.: 210. 672.91.69, 210.672.12.74, FAX: 210.672.74.64
Email
web-site
Section Consulaire:
19, rue Marathonodromon - 154 52 P. Psychico
Tél.: 210.672.76.28
S.E. Monsieur Rodrigo Oswaldo CHAVES SAMUDIO
Ambassadeur Extraordinaire et Plénipotentiaire
18/04/08
Madame Adriana Alejandra GOTTBERG GIL
Madame Maria Ines FONSECA 23/01/05
Conseiller
Monsieur Porfirio Pestana DE BARROS 29/11/00
Premier Secrétaire
CUBA
(République de Cuba)
Ambassade de la République de Cuba
Chancellerie:
5, rue Sophocléous - 152 37 Filothéi
Tél.: 210.685.55.50, FAX: 210.684.28.07
Email
web-site
S.E. Monsieur Hermes HERRERA HERNÁNDEZ
Ambassadeur Extraordinaire et Plénipotentiaire
14/12/05
Madame Ana Rosa ROJAS RODRIGUEZ
Monsieur José Julián CALA SAGUE 09/08/06
Premier Secrétaire
Madame Dania HERNÁNDEZ ESCOBAR
Madame Dania HERNÁNDEZ ESCOBAR 29/09/06
Attachée
Monsieur Jose Julian CALA SAGUE
Ξένες Αρχές στην Ελλάδα.
(République Bolivarienne du Venezuela)
Ambassade de la République Bolivarienne du Venezuela
Chancellerie:
19, rue Marathonodromon - 154 52 P. Psychico
Tél.: 210. 672.91.69, 210.672.12.74, FAX: 210.672.74.64
web-site
Section Consulaire:
19, rue Marathonodromon - 154 52 P. Psychico
Tél.: 210.672.76.28
S.E. Monsieur Rodrigo Oswaldo CHAVES SAMUDIO
Ambassadeur Extraordinaire et Plénipotentiaire
18/04/08
Madame Adriana Alejandra GOTTBERG GIL
Madame Maria Ines FONSECA 23/01/05
Conseiller
Monsieur Porfirio Pestana DE BARROS 29/11/00
Premier Secrétaire
CUBA
(République de Cuba)
Ambassade de la République de Cuba
Chancellerie:
5, rue Sophocléous - 152 37 Filothéi
Tél.: 210.685.55.50, FAX: 210.684.28.07
web-site
S.E. Monsieur Hermes HERRERA HERNÁNDEZ
Ambassadeur Extraordinaire et Plénipotentiaire
14/12/05
Madame Ana Rosa ROJAS RODRIGUEZ
Monsieur José Julián CALA SAGUE 09/08/06
Premier Secrétaire
Madame Dania HERNÁNDEZ ESCOBAR
Madame Dania HERNÁNDEZ ESCOBAR 29/09/06
Attachée
Monsieur Jose Julian CALA SAGUE
Ξένες Αρχές στην Ελλάδα.
Ο ΤΥΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ.
|
|
| Αυτόνομη Παρέμβαση Ρεθύμνου |
| Επισκεφτείτε την παρούσα ομάδα |
Blog Archive
Η Συνωμοσία των μετρίων
Τις προάλλες που βρεθήκαμε κάποιοι γνωστοί
στο σπίτι ενός παλιόφιλου σοφού ποιητή
το μάτι μου έπεσε πάνω σ' ένα βιβλίο
πούχε τίτλο "Η Συνωμοσία των Μετρίων."
Το πήρα και το άνοιξα στην πρώτη του σελίδα
διάβασα μερικές γραμμές κι αμέσως είδα
να με κοιτάζουν πονηρά και να μου κλείνουν μάτι
αυτοί που χρόνια σέρνουν τη ζωή μου στο κρεβάτι.
Αυτοί που όταν πηγαίναμε ακόμη στο σχολείο
αφήνανε για μένα το τελευταίο θρανίο
παλιοί αφισοκολλητές και χθεσινοί Ζαπάτα
που τώρα είν' οπλισμένοι με κινητό και κάρτα.
Που μάθανε να παίρνουνε το ξύγκι από τη μύγα
να βγάζουν τα πιο πολλά,βάζοντας τα πιο λίγα,
που βιάστηκαν να χτίσουν το εξοχικό στη Λούτσα
και σκόπιμα μπερδεύουν,τη βούρτσα με τη....
Συνωμοσία των Μετρίων,Συνωμοσία των Μετρίων.
Μόλις το πήραν μυρωδιά πως έγιναν πολλοί
φτιάξαν όπως τους βόλευε τα πρέπει και τα μη,
βάλανε τρικλοποδιά στο κάθε παλικάρι
και κόψαν το ποδόσφαιρο στο Γιώργο Δεληκάρη.
Μάθαν να 'χουν το μυαλό στο κάτω τους κεφάλι
και να 'ναι ευχαριστημένοι με το "μια η άλλη"
να λένε "ναι σε όλα" μ' ένα κούνημα των ώμων
μικρο παρανομώντας με τη βούλα και το νόμο.
Καταχραστές της λογικής,διαλέγουν νέες θέσεις
κι οι συγγραφείς "τα παίρνουν" παίρνοντας συνεντεύξεις
κι οι γκόμενες των σαλονιών την πέσανε στα ούτια
μαγκέψαν βλέπεις οι φελλοί και δώστου μακροβούτια.
Και δώστου γέλιο και χαρά και ωσαννά και μπράβο
και ζήτω που περάσαν απ' την πόρτα και το Μπράβο,
που έχουνε πολιτικούς σε σώου με μοντέλα
και σταρ εισαγγελέα που τη βρήκε στα μπουρδέλα.
Πίσω απ' τα γραφεία τους στήσανε ζωούλες
σεξοπαρενοχλώντας ψαρωμένες μικρούλες,
ξύλινες οι λέξεις τους στ'αυτιά μου μόλις μπουν
ακούω μια φωνή να τραγουδά "Γιατί σιωπούν;"
Γιατί σιωπούν τ'αδέρφια μου λιώνοντας στην ψάθα
ελπίζοντας μονάχα στου ΛΟΤΤΟ την εξάδα
Γιατί ξεχνάνε πως δεν είμαστε για τεμενάδες
όχι Γραικοί μα Έλληνες, Γιουνάν κι όχι ραγιάδες.
Την ώρα που εσύ χόρευες πάνω σ΄ένα τραπέζι
πάνω απ΄τη χώρα στάθηκε ένα μαύρο κιρκινέζι
μας έβαλε στο μάτι μα αντί να κλάψω
για τη συνωμοσία των μετρίων εδώ θα γράψω
Εδώ θα γράψω την προσωπική μου ιστορία
εδώ που μ΄έριξε του χωροχρόνου η συγκυρία
εδώ που βάλαν φυλακή και τον Κολοκοτρώνη
και θίασο σκιών μας κάναν πίσω απ΄το σεντόνι
Πήρα το θάρρος κι έκανα μια ευχή και για σένα
που δε νοστάλγησες ποτέ τίποτα και κανέναν
ευχήθηκα λοιπόν να νοσταλγήσεις κάτι
κι αυτό να είναι της ψυχής σου το λευκό κομμάτι
που σου το πήραν προκαταβολικά στα διόδια
για να μην ανέβεις ως την κορφή με τα πόδια
αλλά για νά ΄χεις στήριγμα των μετρίων τις πλάτες
αφήνοντας στην άκρη τις αληθινές τις γάτες
Στις τελευταίες φουρνιές του ανθρωπίνου γένους
έχω αφήσει δυο σπόρους καλά ποτισμένους
κι αν συνεχίσει ο κόσμος στων μετρίων τη ρότα
ας είναι τα παιδιά μας που θα κλείσουνε την πόρτα
με μια επανάσταση που δε θα δεις στις ειδήσεις
μ΄ αν τύχει και βρεθείς κοντά μπορεί να κερδίσεις
αυτό που τόσα χρόνια σου έχουνε στερήσει
και με τη συνωμοσία των μετρίων σου έχουν κρύψει. "
ΥΓ: Η συνωμοσία των μετρίων είναι ένα τραγούδι σε στίχους και μουσική του Θοδωρή Μανίκα. Διαχρονικό και πάντα επίκαιρο με τους "αρχιερείς και πολιτικούς" που διαθέτουμε.
Το προσυπογράφω με την φωνή μου και το τραγουδώ σε
κάθε συναυλία. Θανάσης Γκαϊφύλλιας
στο σπίτι ενός παλιόφιλου σοφού ποιητή
το μάτι μου έπεσε πάνω σ' ένα βιβλίο
πούχε τίτλο "Η Συνωμοσία των Μετρίων."
Το πήρα και το άνοιξα στην πρώτη του σελίδα
διάβασα μερικές γραμμές κι αμέσως είδα
να με κοιτάζουν πονηρά και να μου κλείνουν μάτι
αυτοί που χρόνια σέρνουν τη ζωή μου στο κρεβάτι.
Αυτοί που όταν πηγαίναμε ακόμη στο σχολείο
αφήνανε για μένα το τελευταίο θρανίο
παλιοί αφισοκολλητές και χθεσινοί Ζαπάτα
που τώρα είν' οπλισμένοι με κινητό και κάρτα.
Που μάθανε να παίρνουνε το ξύγκι από τη μύγα
να βγάζουν τα πιο πολλά,βάζοντας τα πιο λίγα,
που βιάστηκαν να χτίσουν το εξοχικό στη Λούτσα
και σκόπιμα μπερδεύουν,τη βούρτσα με τη....
Συνωμοσία των Μετρίων,Συνωμοσία των Μετρίων.
Μόλις το πήραν μυρωδιά πως έγιναν πολλοί
φτιάξαν όπως τους βόλευε τα πρέπει και τα μη,
βάλανε τρικλοποδιά στο κάθε παλικάρι
και κόψαν το ποδόσφαιρο στο Γιώργο Δεληκάρη.
Μάθαν να 'χουν το μυαλό στο κάτω τους κεφάλι
και να 'ναι ευχαριστημένοι με το "μια η άλλη"
να λένε "ναι σε όλα" μ' ένα κούνημα των ώμων
μικρο παρανομώντας με τη βούλα και το νόμο.
Καταχραστές της λογικής,διαλέγουν νέες θέσεις
κι οι συγγραφείς "τα παίρνουν" παίρνοντας συνεντεύξεις
κι οι γκόμενες των σαλονιών την πέσανε στα ούτια
μαγκέψαν βλέπεις οι φελλοί και δώστου μακροβούτια.
Και δώστου γέλιο και χαρά και ωσαννά και μπράβο
και ζήτω που περάσαν απ' την πόρτα και το Μπράβο,
που έχουνε πολιτικούς σε σώου με μοντέλα
και σταρ εισαγγελέα που τη βρήκε στα μπουρδέλα.
Πίσω απ' τα γραφεία τους στήσανε ζωούλες
σεξοπαρενοχλώντας ψαρωμένες μικρούλες,
ξύλινες οι λέξεις τους στ'αυτιά μου μόλις μπουν
ακούω μια φωνή να τραγουδά "Γιατί σιωπούν;"
Γιατί σιωπούν τ'αδέρφια μου λιώνοντας στην ψάθα
ελπίζοντας μονάχα στου ΛΟΤΤΟ την εξάδα
Γιατί ξεχνάνε πως δεν είμαστε για τεμενάδες
όχι Γραικοί μα Έλληνες, Γιουνάν κι όχι ραγιάδες.
Την ώρα που εσύ χόρευες πάνω σ΄ένα τραπέζι
πάνω απ΄τη χώρα στάθηκε ένα μαύρο κιρκινέζι
μας έβαλε στο μάτι μα αντί να κλάψω
για τη συνωμοσία των μετρίων εδώ θα γράψω
Εδώ θα γράψω την προσωπική μου ιστορία
εδώ που μ΄έριξε του χωροχρόνου η συγκυρία
εδώ που βάλαν φυλακή και τον Κολοκοτρώνη
και θίασο σκιών μας κάναν πίσω απ΄το σεντόνι
Πήρα το θάρρος κι έκανα μια ευχή και για σένα
που δε νοστάλγησες ποτέ τίποτα και κανέναν
ευχήθηκα λοιπόν να νοσταλγήσεις κάτι
κι αυτό να είναι της ψυχής σου το λευκό κομμάτι
που σου το πήραν προκαταβολικά στα διόδια
για να μην ανέβεις ως την κορφή με τα πόδια
αλλά για νά ΄χεις στήριγμα των μετρίων τις πλάτες
αφήνοντας στην άκρη τις αληθινές τις γάτες
Στις τελευταίες φουρνιές του ανθρωπίνου γένους
έχω αφήσει δυο σπόρους καλά ποτισμένους
κι αν συνεχίσει ο κόσμος στων μετρίων τη ρότα
ας είναι τα παιδιά μας που θα κλείσουνε την πόρτα
με μια επανάσταση που δε θα δεις στις ειδήσεις
μ΄ αν τύχει και βρεθείς κοντά μπορεί να κερδίσεις
αυτό που τόσα χρόνια σου έχουνε στερήσει
και με τη συνωμοσία των μετρίων σου έχουν κρύψει. "
ΥΓ: Η συνωμοσία των μετρίων είναι ένα τραγούδι σε στίχους και μουσική του Θοδωρή Μανίκα. Διαχρονικό και πάντα επίκαιρο με τους "αρχιερείς και πολιτικούς" που διαθέτουμε.
Το προσυπογράφω με την φωνή μου και το τραγουδώ σε
κάθε συναυλία. Θανάσης Γκαϊφύλλιας



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου