Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΑΣΚ-ΟΤΑ.

Δυνατός αγώνας σε μια Επανάσταση του Αυταρχισμού και της ψευτοσοσιαλοκρατιας.



Η ΕφΗΜΕρίΔΑ ΜΑΣ συμπαραστεκόμενη και συμμετέχοντας στον αγώνα των συναδέλφων συμβασιούχων της Αθήνας αφιερώνει το 10ο φύλλο της «εν δράσει» στην ειδησεογραφική και συνδικαλιστική κάλυψη του αγώνα τους, που είναι αγώνας όλων μας. Η ΑΣΚ ΟΤΑ και η «εν δράσει» καλούν τους συναδέλφους συμβασιούχους σε κάθε τόπο δουλειάς να οργανώσουν επιτροπές αγώνα και συντονισμού. Να αποκρούσουν τον αυταρχισμό και την αλαζονεία της κυβέρνησης και να υπερασπιστούν το δικαίωμα τους
στη εργασία.
Το δικαίωμα στην εργασία για το συνδικαλιστικό κίνημα είναι η κόκκινη γραμμή που δεν πρέπει να κάνει ούτε ένα βήμα πίσω. Κάθε οικογένεια σήμερα έχει ένα ή και περισσότερους άνεργους. Είδαμε στο δήμο της Αθήνας νέα παιδιά να ρωτάνε τι διάολο θα κάνουν και πώς θα ζήσουν άμα βρεθούν χωρίς δουλειά. Είδαμε μεγαλύτερους συναδέλφους
να ρωτούν με απόγνωση πού θα ψάξουν να βρουν δουλειά όταν παντού γίνονται μόνο απολύσεις. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να μεγαλώσει και άλλο ο κατάλογος των ανέργων. Καμιά δικαστική απόφαση, καμιά κυβερνητική εντολή και καμιά οδηγία της τρόικας δεν θα μπορέσει να κάμψει τον αγώνα για το δικαίωμα στη δουλειά.
Το δικαίωμα στη δουλειά είναι δικαίωμα στη ζωή και έτσι θα το αντιμετωπίσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: