Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Πρώτη καταδίκη της Creta Farm για ρύπανση του περιβάλλοντος στο Ρέθυμνο.

Με 1 χρόνο φυλάκιση και πρόστιμο 3.000 ευρώ, για ρύπανση του περιβάλλοντος με πρόθεση καταδικάστηκε ο πρόεδρος της Creta Farm από το Τριμελές Πρωτοδικείο Ρεθύμνου. Η απόφαση του δικαστηρίου που αφορά σε μία μόνο υπόθεση (Σεπτέμβριος 2005), ενώ βρίσκονται σε εκκρεμοδικία αρκετές ακόμα, αποτελεί μία πρώτη δικαίωση για τους κατοίκους της πολύπαθης περιοχής Λατζιμά Ρεθύμνου, η οποία υποβαθμίζεται διαρκώς από τη δεκαετία του '70 από τη λειτουργία των χοιροτροφικών μονάδων της γνωστής βιομηχανίας αλλαντικών.

Η απόφαση αναδεικνύει το βάσιμο των ισχυρισμών του Αρχιπελάγους για τις διαστάσεις που έχει λάβει το περιβαλλοντικό έγκλημα στην περιοχή και αποτελεί απάντηση στην αγωγή ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ που κατέθεσε προ μηνών η Creta Farm εναντίον του Αρχιπελάγους, του κ.Τσιμπίδη, Δ/ντή του Ινστιτούτου και του επικεφαλής του εργαστηρίου Ανόργανης & Αναλυτικής Χημείας του ΕΜΠ, κ Λιοδάκη.


Θεωρούμε ότι μετά από αυτή την εξέλιξη, η οποία αποτελεί προάγγελο για τις επόμενες υποθέσεις που εκκρεμοδικούν, οι υπεύθυνοι της αλλαντοβιομηχανίας θα αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στην τοπική κοινωνία, το οικοσύστημα της περιοχής και θα προβούν στις απαραίτητες κινήσεις προκειμένου να αποκατασταθεί κατά το δυνατόν το χερσαίο και θαλάσσιο περιβάλλον της περιοχής.

Επαναλαμβάνουμε ότι δεν διακατεχόμαστε από καμία εμπάθεια προς καμία εταιρεία και δεν επιδιώκουμε το κλείσιμο καμίας βιομηχανίας. Θεωρούμε ωστόσο αυτονόητο ότι οι σύγχρονες βιομηχανίες – ειδικά εκείνες των τροφίμων – προκειμένου να είναι βιώσιμες και ανταγωνιστικές εντός και εκτός Ελλάδας, οφείλουν να σέβονται τους νόμους και ειδικά αυτούς που αφορούν στην οικολογική ισορροπία, την ποιότητα ζωής και τη δημόσια υγεία.
Αρχιπέλαγος

Δεν υπάρχουν σχόλια: