Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 8/10/2010

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΨΑΡΙ –ΚΡΕΑΣ
Θα ήταν κοινότυπο εάν λέγαμε ότι η σημερινή κυβέρνηση προσπαθεί να φορ-τώσει στο δημόσιο χαρακτήρα του ΟΣΕ και στους εργαζόμενους τη δική της αποτυ-χία, όπου επί σειρά ετών όλες οι κυβερνήσεις και το σημερινό πολιτικό προσωπικό υπονόμευσαν και διάβρωσαν με τις πολιτικές τους τον ελληνικό σιδηρόδρομο, σ’ α-ντίθεση με τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν στην υπόλοιπη Ευρώπη, που έδωσαν έμφαση στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων.
Με το προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου η ουσία ως προς το περιεχόμενο του συ-μπυκνώνεται στην εξής αλήθεια: ότι το ταμείο και το πορτοφόλι του σημερινού ΟΣΕ και ειδικότερα μετά την ολοκλήρωση των επενδύσεών του χαρίζεται στους ιδιώτες οι οποίοι ήδη βρίσκονται σε θέση αναμονής.
Τι δεν μπορεί όμως να κρύψει το σχέδιο νόμου.
• Ότι όποια έσοδα υπάρχουν για τον ΟΣΕ και όποια δραστηριότητα έχει κέρδη ΠΩΛΕΙΤΑΙ–όπως προαστιακός σιδηρόδρομος, ακίνητα, Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, δρομολόγιο Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Αντίθετα η υποδομή που έχει υ-ψηλό κόστος λειτουργικών εξόδων και απαιτεί μεγάλες επενδύσεις για την ασφα-λή λειτουργία του σιδηροδρόμου παραμένει στο Δημόσιο και αυτό το ονομά-ζουν υποκριτικά οικονομική εξυγίανση.
• Κλείνουν τα περιφερειακά Δίκτυα που αντιστοιχούν στα 2/3 του Δικτύου, καταρ-γούν τα περισσότερα δρομολόγια και διατηρούν μόνο όσα είναι κερδοφόρα ή κα-λύπτονται από την επιδότηση που θα περιοριστεί στο χαμηλό ύψος των 50 εκατ. Ευρώ και αυτό το ονομάζουν υποκριτικά ανάπτυξη του σιδηροδρόμου.
• Αυξάνουν τις τιμές των εισιτηρίων κατά 30%, καταργούν τις μειώσεις της τιμής για στρατιώτες – φοιτητές, ευπαθείς ομάδες και αυτό υποκριτικά το ονομάζουν διατήρηση του κοινωνικού χαρακτήρα του ΟΣΕ.
• Καταργούν άμεσα 2.300 θέσεις εργασίας, αντί της δημιουργίας νέων θέσεων που θα μπορούσαν να εξασφαλιστούν σε ένα σύγχρονο και ανεπτυγμένο ΟΣΕ και αυτό το ονομάζουν υποκριτικά διατήρηση των θέσεων εργασίας.
• Ισοπεδώνουν τα εργασιακά – ασφαλιστικά. Δικαιώματα καταργούν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και αυτό το ονομάζουν υποκριτικά μέτρα υπεράσπισης του Δημοσίου Συμφέροντος και αντιμετώπισης των Δημοσίων οικονομι-κών.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ 9 ΔΙΣ ΕΥΡΩ και δεν ολοκληρώθηκαν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα από το 2004 τα βασικά έργα εκσυγχρονισμού – χάνοντας έτσι ο ΟΣΕ 300-350 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο;
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
1. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΣΕ.
2. ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ για να μη απαξι-ωθούν οι επενδύσεις των 9 δις.
3. Να καταργηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΕΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ με την παράλληλη κατάργηση Των θυγατρικών του ομίλου ΟΣΕ.
4. Με τα χρήματα που δαπανώνται για την πληρωμή ρεπό και υπερωριών να προσληφθούν νέοι εργαζόμενοι.
Τέλος καλούμε τα συνδικάτα να υπερασπιστούν τον δημόσιο και κοινωνικό χαρα-κτήρα των ελληνικών σιδηροδρόμων καλούμε την ηγεσία του συνδικαλιστικού κινή-ματος να αφήσει τις ασκήσεις αφωνίας και των αποστάσεων και να ηγηθεί του αγώ-να για την υπεράσπιση ενός σύγχρονου και ανεπτυγμένου δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα σιδηροδρόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: