Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣ.



Την Κυριακή 10 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί παγκρήτια αντιβασική συγκέντρωση-πορεία προς τη Βάση της Σούδας για την απεμπλοκή της Ελλάδας από τον πόλεμο.
Η συγκέντρωση οργανώνεται από φορείς της πόλης των Χανίων με τη συμμετοχή και άλλων οργανώσεων από την υπόλοιπη Κρήτη.
Σκοπός να εκφραστεί όσο το δυνατό πιο μαζικά, ενωτικά, και ειρηνικά η καθολική αντίθεση του λαού της Κρήτης στον πόλεμο των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ στη Λιβύη και στην χρησιμοποίηση της Βάσης της Σούδας για το σκοπό αυτό.
Θέλουμε να ζητήσουμε τη στήριξη και συμμετοχή της δικής σας οργάνωσης και την ενημέρωση των μελών σας.
Η προσυγκέντρωση είναι την Κυριακή 10 Απρίλη στις 12 μ. στην Πλατεία Αγοράς.
Το λεωφορείο θα αναχωρήσει την Κυριακή 10/4 στις 10:30 από την Πλατεία 4 Μαρτύρων. Τα εισιτήρια θα είναι 3€ για φοιτητές και 5€ για εργαζόμενους. Διοργανώνεται από φορείς των Χανίων και το Συντονιστικό Α’βαθμιων Σωματείων του Ρεθύμνου. Συμμετέχει και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: