Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Να τη συμβαίνει αλήθεια με τους Εργαζομένους στα Ελληνικά Πετρέλαια. Άλλα λένε τα παπαγαλάκια και άλλη είναι η αλήθεια.

Η υπόγραφες έχουν αλλοιωθεί για ευνοήτους λόγους.


Το 1962 ιδρύεται κάτω από δυσμενείς συνθήκες το πρώτο Σωματείο Εργαζομένων, στο Διυλιστήριο Ασπροπύργου το οποίο το 1967 υποχρεώνεται σε διάλυση από την Χούντα.

Το 1976 γίνεται επανασύσταση του Σωματείου Εργαζομένων το οποίο ενισχύεται από την εγγραφή για πρώτη φορά και του επιστημονικού προσωπικού.

Ο Νόμος 1264/82 κατοχυρώνει την συνδικαλιστική δράση και τα δικαιώματα των εργαζομένων. Το Σωματείο εξασφαλίζει στέγη στον χώρο εργασίας. Διευρύνονται οι συμμετοχικοί θεσμοί και κατοχυρώνονται ο Εσωτερικός Κανονισμός και Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.

Μετά την αντίστοιχη ενοποίηση των τεσσάρων εταιρειών ΕΛΔΑ-ΕΚΟ-ΔΕΠΕΚΥ-ΔΕΠ και την δημιουργία των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ Α.Ε. (ΕΛ.ΠΕ), δημιουργείται η ανάγκη ενός Πανελλαδικού Σωματείου που θα καλύπτει τα μέλη του σε όλους τους γεωγραφικούς χώρους της Ελλάδας, που αναπτύσσουν δραστηριότητες τα ΕΛ.ΠΕ.

Το 2001 εγκρίνεται μέσα από Γενικές Συνελεύσεις των εργαζομένων το νέο καταστατικό του ΠΣΕΕΠ και εγγράφονται μαζικά εργαζόμενοι από όλους τους χώρους των πρώην εταιρειών ΕΚΟ-ΔΕΠ-ΔΕΠΕΚΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: