Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Η κυβέρνηση εξάγει το ειδικευμένο προσωπικό για να εισάγει ανειδίκευτο σαν μαθητευόμενους μετά από οδηγία των εργοδοτών τους (ΣΕΒ, Ξενοδόχων κλπ).

Ζητούν και γιατρούς στη Γερμανία (ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)

Μετά τους μηχανικούς σειρά έχουν οι γιατροί. Ο εκπρόσωπος του γερμανικού ΟΑΕΔ (Bundesagentur fur Arbeit) Ραλφ Κτσάτσεκ βρέθηκε χθες στο φουαγιέ της Πολυτεχνικής σχολής και δεν προλάβαινε να ενημερώνει τους ενδιαφερομένους.

Της Σοφίας Χριστοφορίδου

“Επίθεση φιλίας” από τη Γερμανία δέχεται η χώρα μας, αν όχι στο επίπεδο της δημοσιονομικής διευκόλυνσης, αλλά τουλάχιστον στην παροχή επαγγελματικών ευκαιριών προς τους νέους άνεργους επιστήμονες - κυρίως γιατρούς και μηχανικούς.

Η δήλωση του Γερμανού υφυπουργού Εργασίας Ράλφ Μπραουκσιέπε στη "Μ" (30/3/2011) ότι η χώρα του χρειάζεται 100.000 μηχανικούς κινητοποίησε δεκάδες φοιτητές και απόφοιτους που έσπευσαν χθες στο φουαγιέ της Πολυτεχνικής Σχολής, όπου πραγματοποιήθηκε η "Ημέρα ενημέρωσης για σπουδές και έρευνα στη Γερμανία". Ο εκπρόσωπος του γερμανικού ΟΑΕΔ (Bundesagentur fur Arbeit) Ραλφ Κτσάτσεκ δεν προλάβαινε να ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους, όχι μόνο μηχανικούς αλλά και γιατρούς, που επίσης έχουν μεγάλες πιθανότητες να βρουν δουλειά στη Γερμανία.

Ειδικότητες με ζήτηση

Σύμφωνα με τον ίδιο, καθώς η γερμανική βιομηχανία ανακάμπτει από την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για (γερμανόφωνους) μηχανολόγους μηχανικούς, ηλεκτρολόγους μηχανικούς, μηχανικούς αυτοκινήτων, μηχανικούς αεροναυπηγικής, ειδικούς στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής.

Σε πολλά νοσοκομεία της επαρχίας υπάρχει έλλειψη σε γιατρούς -ακτινολόγοι, χειρουργοί, παθολόγοι, νευρολόγοι, ορθοπεδικοί και οδοντίατροι έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση- αλλά και νοσηλευτικό προσωπικό. Ήδη οι Έλληνες είναι η δεύτερη σε μέγεθος ομάδα ξένων γιατρών στα γερμανικά νοσοκομεία, μετά τους Αυστριακούς. Με την όξυνση των συνεπειών της κρίσης, αλλά και την πολυετή αναμονή για ειδικότητα, που φτάνει μέχρι και τα δέκα έτη, ο αριθμός των γιατρών που θα πάρουν το δρόμο της ξενιτιάς αναμένεται να αυξηθεί.

Πριν για σπουδές, τώρα για δουλειά

Στα έξι χρόνια που ζει στην Ελλάδα η διευθύντρια της γερμανικής υπηρεσίας ακαδημαϊκών ανταλλαγών Κάτια Γιάεκελ είδε μια κρίσιμη μεταστροφή: “Στην αρχή όσοι απευθυνόταν σε μας ενδιαφέρονταν για σπουδές ή μεταπτυχιακό με την προοπτική αργότερα να επιστρέψουν πίσω στην Ελλάδα. Τον τελευταίο χρόνο υπάρχει η τάση μετανάστευσης με σκοπό την εργασία”. Όπως διευκρινίζει η ίδια, ενδιαφέρον υπάρχει από απόφοιτους με βασικό πτυχίο ιατρικής, νομικής ή πολυτεχνείου, ενώ στη Γερμανία υπάρχει ζήτηση για επιστήμονες με ειδίκευση και εμπειρία. Για την αναζήτηση εργασίας στη Γερμανία δεν υπάρχει κάποιος οργανισμός που υποδέχεται αιτήσεις των ενδιαφερομένων, οι ίδιοι θα πρέπει να κάνουν αναζήτηση σε εξειδικευμένα για κάθε επάγγελμα πόρταλ εύρεσης εργασίας. Μια καλή αρχή, πάντως, είναι η διεύθυνση www.arbeitsagentur.de.


* Πέντε κλινικές δέχονται βιογραφικά. Την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση του ευρωπαϊκού δικτύου Eures στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (Αριστοτέλους 27, 4ος όροφος), 10.00 με 14.00 και 15.00 έως 18.00 με τη συμμετοχή εκπρόσωποι των κλινικών Katholische Kliniken im Kreis Klewe, LVR-Klinik Bedburg-Hau, Eisenmoorbad Bad Schmiedeberg, St. Ansgar-Klinikverbund και Saarland Kliniken Kreuznacher Diakonie της Γερμανίας, που επιθυμούν να προσλάβουν έλληνες γερμανόφωνους γιατρούς όλων των ειδικοτήτων, καθώς και πτυχιούχους της Ιατρικής που επιθυμούν να συνεχίσουν την ειδικότητά τους στη Γερμανία.

Θα μπορούσαν να προσλάβουν όλους τους Έλληνες μηχανικούς!

“Αυτή τη στιγμή, η γερμανική οικονομία υπολογίζεται ότι έχει ανάγκη από 100.000 μηχανικούς κάθε ειδικότητας", δήλωσε την περασμένη εβδομάδα στη "Μ" ο υφυπουργός Εργασίας της Γερμανίας, Ραλφ Μπράουκσιεπε, ενώ τα λεγόμενά του επιβεβαίωσε και ο αναπληρωτής διευθυντής της Συνομοσπονδίας Γερμανικών Εργοδοτικών Ενώσεων (BDA) Ματίας Θορνς. Το μέγεθος της ζήτησης που παρουσιάζει η Γερμανία σε μηχανικούς καταδεικνύεται από το γεγονός ότι το σύνολο των Ελλήνων μηχανικών, μελών του ΤΕΕ, είναι περίπου 110.000.

Χαρακτηριστικός ήταν επίσης ο τρόπος με τον οποίο σχολίασε τη δήλωση του Γερμανού υπουργού ο πρόεδρος του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας Τάσος Κονακλίδης: "Εάν οι Γερμανοί ζητούν 100.000 μηχανικούς, εμείς να τους στείλουμε αύριο τους 50.000!”.

Η κυβερνητική πολιτική θέλει να εξάγει ότι καλό έχει. Καλύτερα να εξάγουμε αυτούς. Στο τέλος θα είμαστε ένα κράτος με εισαγόμενο προσωπικό σαν μαθητευόμενους για να κερδίζουνε αυτοί που έχουν επιχειρήσεις και μέτοχοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: