Μαύρο στο ιστολόγιο του μεγαλύτερου Σωματείου του Ρεθύμνου: Όπως στην ΕΡΤ έπεσε μαύρο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έτσι και στο Σωματείο Ξεν/ληλων Ρεθύμνου έπεσε μαύρο (ΠΑΣΚΕ), Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι κάτι ενοχλεί μήπως οι ειδησιογραφία που υπήρχε στην σελίδα ή οι πληροφορίες για τους Ξεν/λληλους. Το ΜΑΥΡΟ είναι καλό δεν δημιουργεί προβλήματα...

Η Πράσινη Ανάπτυξη με μπλε κόκους διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οπότε οι εργοδότες είναι ελεύθεροι.

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει

Τους Πίνακες για τους χρεώστες του δημοσίου, γιατί τους ανάρτησαν για να μας πουν ότι τόσα χρόνια τα έκαναν πλακάκια με τους κολλητούς και δεν εισέπρατταν φόρους. Φυσικά ούτε τώρα θα εισπράξουν (αφού μαζί τα έφαγαν Πάγκαλε ζεις εσύ μας οδηγείς) γνωστό το σύστημα, έτσι να λέμε και καμιά μπαρούφα να περνάμε την ώρα μας, αφού οι ψηφοφόροι τους, τους πιστεύουν ακόμα. Ρε ουστ. Το Λαμογισταν κόμμα καλό είναι να φύγει.

Το νέο κυβερνητικό σχήμα είναι 80% ΠΑΣΟΚ, 10% Νέα Δημοκρατία, 10% ακροδεξιά = 100% μνημόνιο. Ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ βγαίνει ΛΑΟΣ. Στις επόμενες Εκλογές ενιαίο ψηφοδέλτιο για να μην υπάρχουν διλήμματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Όταν έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου, μερικοί κανόνες:

* Γίνεσαι μέλος του Σωματείου αν δεν είσαι, αλλιώς δεν ισχύει η ΚΣΣΕ σου
* Δεν χάνεις την ιδιοσυγκρασία σου,
* Δεν παραιτείσαι,
* Είσαι ψύχραιμος,
* Κράτησε σημειώσεις τι έχει συμβεί και τι συμβαίνει,
* Έρχεσαι σε επαφή με το Σωματείο σου όσο το δυνατόν συντομότερο,
* Δεν υπογράφεις κανένα χαρτί ή γράφεις ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ και μετά η υπογραφή.
Ν.Δ 29,66% 1.825.609 έδρες 129, ΣΥΡΙΖΑ 26,89% 1.655.053 έδρες 71, ΠΑΣΟΚ 12,18 % 755.832 έδρες 33, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,51% 462.456 έδρες 20, Χρυσή Αυγή 6,92% 425.980 έδρες 18, Δημ. Αρ. 6,26% 385.079 έδρες 17., Κ.Κ.Ε. 4,50% 277.179 έδρες 12,


Η κυβέρνηση σωτηρίας με εθνοσωτήρες μέσα, οικογενειακής εντιμότητας. Άκη ζεις εσύ μας οδηγείς Α.Ε.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΓΚΕΤΡΩΣΕΙΣ

ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ!

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Διακοπή στην πρόβα του θεατρικού των φοιτητών λόγω…συνθημάτων.

Υπερβάλλων ζήλος της αστυνομίας ή αδικαιολόγητη επιφυλακή;

Μια «παρεξήγηση» μεταξύ του φοιτητικού θεατρικού και της αστυνομίας που έδειξε ότι είναι σε μεγάλη ένταση…

Γράφει ο Γιάννης Συμψηρής

Πραγματικά έχουμε πολλά να δούμε ακόμα. Μέχρι σήμερα διακοπή λόγω…συνθηματολογίας σε θεατρικό έργο δεν είχαμε δει στα μέρη μας και δεν θυμόμαστε από πότε έχουμε να ακούσουμε κάτι ανάλογο σε πανελλαδική κλίμακα. Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες μας, χτες στις πρόβες που γίνονται υπό την αιγίδα του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου για την θεατρική ομάδα των φοιτητών της πόλης και όπου ανεβαίνει το έργο του Ντάριο Φο «Η μεγάλη παντομίμα», είχαμε το εξής καταπληκτικό:

Σε κάποιο σημείο του έργου παρουσιάζεται μια ομάδα φοιτητών που διαδηλώνουν απέναντι στην εξουσία και τις επιταγές της και ακούγεται το σύνθημα «Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι». Αυτό φυσικά έγινε και στο συγκεκριμένη πρόβα στην πόλη μας, ενώ καλό είναι να θυμάται κανείς ότι το ίδιο έργο έχει ανέβει και από την θεατρική ομάδα του ΤΕΙ Ηρακλείου αλλά και από το θεατρικό του Φυσικού της Θεσσαλονίκης.
Μόλις, λοιπόν, ακούστηκε το εν λόγω σύνθημα στον χώρο του φουαγιέ του θεάτρου έκανε την εμφάνισή του ένας αριθμός αστυνομικών που ζητούσε εξηγήσεις για το σύνθημα. Στην αρχή υπήρξε ένταση και διαμαρτυρίες από τους φοιτητές αλλά και από την σκηνοθέτιδα του έργου κ. Φρύνη Θετάκη ενώ, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, υπήρξε πυροσβεστική παρέμβαση από αυτοδιοικητικό παράγοντα που ήταν μάρτυρας στο περιστατικό και που ζήτησε την άμεση αποχώρηση των αστυνομικών από το χώρο. Πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η αστυνομικοί δεν εισήλθαν στο χώρο του θεάτρου αλλά παρέμειναν στο χώρο υποδοχής και ότι μέσα σε μερικά λεπτά η όλη υπόθεση είχε λήξει.
Όμως παραμένουν τα ερωτηματικά για το πόσο… τσιτωμένοι είναι τελικά οι αστυνομικοί σε σημείο που να βλέπουν παντού εχθρούς. Όπως παραμένει και το ερώτημα για το αν θα συμβεί τίποτε χειρότερο στο μέλλον πόσο ψύχραιμοι θα είμαστε όλοι να το αντιμετωπίσουμε.
Το agrinionews από την πρώτη στιγμή που πληροφορήθηκε το γεγονός έκρινε ότι πρέπει να το δημοσιεύσει για να καταδείξει μια υπερβολική αντίδραση της αστυνομίας που οριακά δεν έγινε αυθαιρεσία.
Το ΔΗΠΕΘΕ από τη πλευρά του κάνει λόγω για «μια παρεξήγηση» που δεν επιθυμεί να έχει συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: